background

Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Для звароту грамадзян і юрыдычных асоб

Графік асабістага прыёма грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, іх упаўнаважаных асоб, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у 2021 годзе

ГРАФІК АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ КІРАЎНІКАМІ

ўстановы “Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей

Якуба Коласа грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб

 

Пасада

 

Прозвішча, імя,

імя па бацьку

Час прыёму

Адрас прыёму

Тэлефон

Вучоны сакратар

Астаповіч

Антон

Уладзіміравіч

Першая серада месяца

08.00 – 13.00

 

г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5, кабінет дырэктара

8 (017) 379 87 35

Намеснік дырэктара па навуковай рабоце

Красоціна Аліна Ігараўна

Другая серада месяца

08.00 – 13.00

г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5, кабінет намесніка дырэктара

8 (017) 270 10 55

Намеснік дырэктара па агульных пытаннях

Бондар Ігар Вітальевіч

Трэцяя серада месяца

08.00 – 13.00

г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5, кабінет намесніка дырэктара

8 (017) 379 87 35

Загадчык філіяла «Мікалаеўшчына»

Шавель Яўген Іванавіч

Чацвёртая серада месяца

08.00 – 13.00

Мінская вобласць,

г. Стоўбцы,

вул. Сенкевіча, 6-2

8 (01717) 71 976

 

Папярэдні запіс вядзе намеснік дырэктара па навуковай рабоце Красоціна Аліна Ігараўна, тэл. 8 (017) 270 10 55, запіс ажыццяўляецца штодзённа з 09.00 да 13.00 і з 13.30 да 17.30, акрамя суботы, нядзелі і святочных дзён.

Пры вусным звароце грамадзянін ці прадстаўнік юрыдычнай асобы павінен прадаставіць дакумент, які сведчыць пра асобу (арт. 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.06.2011 “Аб зваротах грамадзян ці юрыдычных асоб”).

Кніга заўваг і прапаноў

Знаходзіцца ў намесніка дырэктара па навуковай рабоце Красоцінай Аліны Ігараўны

Адрас: г.Мінск, вул. Акадэмічная, 5

кабінет намесніка дырэктара, тэл. 8(017) 270 10 55

____________________________________________________________

Электронны адрас:

info@kolasmuseum.by

Сайт музея:

http://kolasmuseum.by

___________________________________________________

ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ

Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь

220004, Мінск

пр. Пераможцаў, 11

Пачатак работы 9.00

Перапынак 13.00 – 14.00

Заканчэнне работы 18.00

Выхадныя дні – субота, нядзеля

______________________________________________________

 

Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку юрыдычных асоб, у Дзяржаўным літаратурна-мемарыяльным музеі Якуба Коласа арганізаваны ў адпаведнасці з:

Паважаныя заяўнікі!

Звяртаем Вашу ўвагу, што пісьмовыя і электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб, аформленыя і пададзеныя не ва ўсталяваным парадку, не падлягаюць разгляду па закону.

Рэгістрацыя электронных зваротаў, пададзеных да 17.45, ажыццяўляецца ў гэты ж дзень, пададзеныя пасля 17.45 – на наступны дзень.

ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ

18 ліпеня 2011 г. № 300-З

Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб

Прыняты Палатай прадстаўнікоў 24 чэрвеня 2011 года

Адобраны Саветам Рэспублікі 30 чэрвеня 2011 года

Змяненні і дапаўненні:
Закон Рэспублікі Беларусь ад 15 ліпеня 2015 г. № 306-3 (Нацыянальны прававы Інтэрнет-
партал Рэспублікі Беларусь, 22.07.2015, 2/2304)

Парадак падачы зваротаў і накіраванне іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй

  1. Звароты падаюцца заяўнікамі у пісьмовай або электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

Пісьмовыя звароты падаюцца кур’ерам, па пошце, пад час асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца пад час асабістага прыёму.

  1. Звароты падаюцца ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам, да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Арганізацыі пры паступленні да іх пісьмовых зваротаў з пытаннямі, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўніку ў гэты ж тэрмін, або у той жа тэрмін у парадку, усталяваным сапраўдным Законам, пакідаюць звароты без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікам з тлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку належыць звярнуцца  для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней пяці дзён вяртаюцца заяўнікам з растлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

  1. Калі вырашэнне пытанняў, выкладзеных пад час асабістага прыёму, не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём, адпаведныя службовыя асобы не разглядаюць зварот па сутнасці, а раз’ясняюць, у якую арганізацыю належыць звяртацца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.

Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце і ўваходзячага у межы кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём, патрабуецца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца ў пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, усталяваным сапраўдным Законам для пісьмовых зваротаў.

  1. Звароты, якія ўтрымліваюць інфармацыю аб рыхтуемым, здзяйсняемым, або здейсненым злачынстве або іншым правапарушэнні, не пазней пяці дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.
  2. Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянні) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

Артыкул 12. Патрабаванні да зваротаў

  1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.
  2. Пісьмовыя звароты грамадзян, за выключэннем указаных у пункце 4 сапраўднага артыкула павінны ўтрымліваць:
  • Назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду службовай асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства і (або) месца работы (вучобы);
  • Сутнасць звароту;
  • Уласны подпіс грамадзяніна (грамадзян).
  1. Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:
  • Назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду службовай асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • Поўную назву юрыдычнай асобы і месца яе знаходжання;
  • Сутнасць звароту;
  • Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, паўнамоцнай ва ўсталяваным парадку падпісваць зварот;
  • Асабісты подпіс кіраўніка або асобы, паўнамоцнай ва ўсталяваным парадку падпісваць зварот, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.
  1. Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, усталяванай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.
  2. Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны разборлівым почыркам. Не дапускаецца выкарыстанне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў і выразаў.
  3. Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
  4. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з прыкладаннем (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэтую інфармацыю.

Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, усталяваным пунктам 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 або абзацам другім-пятым пункта 3 артыкула 12 сапраўднага Закона, а таксама утрымліваць адрас электроннай пошты заяўніка (і паштовага адраса заяўніка).

Графік правядзення «прамых тэлефонных ліній» кіраўніком установы і яго намеснікамі

ў ІІ квартале 2021 года

Прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, пасада асобы, якая праводзіць «прамую тэлефонную лінію»

 

Дата правядзення «прамой тэлефоннай лініі»

 

Час правядзення «прамой тэлефоннай лініі»

 

Нумар тэлефона «прамой тэлефоннай лініі»

 

 

 

 

дырэктар

 

 

20.04.2021

 

10.00–12.00

 

8 (017) 270 15 84

 

Красоціна

Аліна Ігараўна,

 

намеснік дырэктара

па навуковай рабоце

 

 

25.05.2021

 

10.00–12.00

 

8 (017) 270 10 55

 

Бондар

Ігар Вітальевіч,

 

намеснік дырэктара

па агульных пытаннях

 

 

29.06.2021

 

10.00–12.00

 

8 (017) 379 87 35

 

Пералік адміністрацыйных працэдур,

якія ажыццяўляе ўстанова “Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей Якуба Коласа”

па заявах грамадзян за выдачай даведак і іншых дакументаў

згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200

 

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Адказны,

час прыёму,

месца прыёму, кантактны тэлефон

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадастаўляе грамадзянін для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая бярэцца пры ажыццяўленні

адміністрацый-

най працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацый-най працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі (іншага дакумента), які выдаецца пры ажыццяўленні

адміністрацый-най працэдуры

1.1.Прыняцце рашэння:

 

 

 

 

 

1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян;

3) пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія стаялі на такім уліку;

4) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

5) звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх дахода і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.51. аб унясенні зменаў у склад сям’і, з якімі грамадзянін стаіць на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і)

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1),2),3) (з п.1.1.5.);

4) звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям’і –пры наяўнасці права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад дахода і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.52. аб унясенні зменаў у склад сям’і, з якімі грамадзянін стаіць на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку памяншэння складу сям’і)

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.53. аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1),2),3),4)

(з п. 1.1.51.)

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.6. аб раздзеле (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўнагадовага члена яго сям’і

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1),2),3),4)

(з п. 1.1.51.)

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;

3) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога права

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.3.1. выдача даведкі аб састаянні на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

2.1. выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Старшы інспектар па кадрах

Цядзеева І.Б.

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе

Старшы інспектар па кадрах

Цядзеева І.Б.

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. выдача даведкі аб перыядзе работы

Старшы інспектар па кадрах

Цядзеева І.Б.

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння)

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

1) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

2) лісток непрацаздоль-насці;

3) даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднедзённы заработак (заробак) для прызначэння пасобія, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса або прадастаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння пасобія (дапамогі), -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.6. прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

3) даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;

4) пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

5) пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей);

6) копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – якія ўдачарылі) дзяцей;

7) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, удачарыцеляў (далей - усынавіцелі), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

8) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

9) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

10) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

адзінаразова

2.8. прызначэнне пасобій жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

4) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і сужонка заяўніка і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі;

5) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

6) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

адзінаразова (адзіначасова)

2.9. прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і двух і больш непаўналетніх дзяцей – не меньш двух пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

4) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

5) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

6) пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

7) пасведчанне пацярпелага ад аварыі на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыёактыўнаму забруджанню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

8) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

9) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

10) даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

11) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі;

12) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

13) даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынка па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і                                                 спынення выплаты дапамогі – пры афармленні адпачынку па ўходу за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці; 14) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

да дня дасягнення дзіцяці ўзросту 3 гадоў

2.91. прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

4) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, - прадастаўляецца на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай);

 5) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

6) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

7) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

8) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

9) даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, - для асобаў, якім дапамога па доглядзе за дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, які ідзе за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, які ўстаноўлены лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родам;

10) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі;

11) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі ці прызначэння дапамогі па доглядзе за дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або  члену сям’і дзіцяці (дзяцей), які знаходзіцца ў адпачынку па доглядзе за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў і не з’яўляецца для дзіцяці (дзяцей) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія вядуць за сабой спыненне выплаты пасобія

2.12. прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

4) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

5) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

6) пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

7) пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі;

8) даведка аб прызыве на тэрміновую вайсковую службу – для сем’яў ваеннаслужачы, якія праходзяць тэрміновую вайсковую службу;

9) даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

10) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

11) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

12) копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую вайсковую службу, сем’яў грамадзян,

якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

13) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадастаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадастаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

14) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

15) звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчама) у поўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля);

16) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

Да 30 чэрвеня або да 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога або да дня дасягнення дзіцяці 16-, 18-гадовага ўзросту

2.13. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.14. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.16. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.18. выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.19. выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогі

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.20. выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.24. выдача даведкі аб незабеспячэнні дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання у лагер з кругласуткавым прабываннем

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.25. выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3-гадовага ўзросту

Старшы інспектар па кадрах

Цядзеева І.Б.

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.29. выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні з дня звароту

 

бестэрмінова

2.35. выплата дапамогі на пахаванне

В.а. галоўнага бухгалтара Ермакова Т.У.

270 06 65

заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінуўшага)

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запросу дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, -1 месяц

адзіначасова

2.44. выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

 

 

 

 

 

 

 

 

background

Запоўніце, калі ласка, форму, каб набыць квіткі