background

Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Для звароту грамадзян і юрыдычных асоб

Графік правядзенння прамых тэлефонных ліній адміністрацыяй

установы “Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей Якуба Коласа”

на 2023 год

 

 

Прозвішча, імя, імя па бацьку, пасада асобы, якая праводзіць “прамую тэлефонную лінію”

Дата правядзення “прамой тэлефоннай лініі”

Час правядзення “прамой тэлефоннай лініі”

Нумар тэлефона “прамой тэлефоннай лініі”

І квартал

Мацяс Ірына Уладзіміраўна, дырэктар

23.03.2023

10.00 - 12.00

8 (017) 270 15 84

ІІ квартал

Казакевіч Марыя Міраславаўна, вучоны сакратар

22.06.2023

10.00 - 12.00

8 (017) 270 10 55

ІІІ квартал

Рабцэвіч Юлія Генадзьеўна, галоўны бухгалтар

21.09.2023

10.00 - 12.00

8 (017) 270 06 65

IV квартал

Мацяс Ірына Уладзіміраўна, дырэктар

21.12.2023

10.00 - 12.00

8 (017) 270 15 84

 

Папярэдні запіс вядзе вучоны сакратар Казакевіч Марыя Міраславаўна, тэл. 8 (017) 270 10 55, запіс ажыццяўляецца штодзённа з 09.00 да 13.00 і з 13.30 да 17.30, акрамя суботы, нядзелі і святочных дзён.

Пры вусным звароце грамадзянін ці прадстаўнік юрыдычнай асобы павінен прадаставіць дакумент, які сведчыць пра асобу (арт. 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.06.2011 “Аб зваротах грамадзян ці юрыдычных асоб”).

Кніга заўваг і прапаноў

Знаходзіцца ў вучонага сакратара Казакевіч Марыі Міраславаўны

Адрас: г.Мінск, вул. Акадэмічная, 5

кабінет намесніка дырэктара, тэл. 8(017) 270 10 55

____________________________________________________________

Электронны адрас:

info@kolasmuseum.by

Сайт музея:

http://kolasmuseum.by

___________________________________________________

ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ

Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь

220004, Мінск

пр. Пераможцаў, 11

Пачатак работы 9.00

Перапынак 13.00 – 14.00

Заканчэнне работы 18.00

Выхадныя дні – субота, нядзеля

______________________________________________________

Паважаныя наведвальнікі! Звяртаем Вашу ўвагу на тое, што 2 студзеня 2023 г.уступаюць у сілу змены, унесеныя ў Артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб". У сувязі з гэтым падача электронных зваротаў будзе магчымая толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб - інтэрнэт-рэсурсу

https://обращения.бел

 


Пералік адміністрацыйных працэдур,

якія ажыццяўляе ўстанова “Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей Якуба Коласа”

па заявах грамадзян за выдачай даведак і іншых дакументаў

згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200

 

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Адказны,

час прыёму,

месца прыёму, кантактны тэлефон

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадастаўляе грамадзянін для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая бярэцца пры ажыццяўленні

адміністрацый-

най працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацый-най працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі (іншага дакумента), які выдаецца пры ажыццяўленні

адміністрацый-най працэдуры

1.1.Прыняцце рашэння:

 

 

 

 

 

1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян;

3) пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія стаялі на такім уліку;

4) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

5) звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх дахода і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.51. аб унясенні зменаў у склад сям’і, з якімі грамадзянін стаіць на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і)

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1),2),3) (з п.1.1.5.);

4) звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям’і –пры наяўнасці права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад дахода і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.52. аб унясенні зменаў у склад сям’і, з якімі грамадзянін стаіць на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку памяншэння складу сям’і)

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.53. аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1),2),3),4)

(з п. 1.1.51.)

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.6. аб раздзеле (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўнагадовага члена яго сям’і

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1),2),3),4)

(з п. 1.1.51.)

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

1) заява;

2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;

3) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога права

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.3.1. выдача даведкі аб састаянні на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

2.1. выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Старшы інспектар па кадрах

 

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе

Старшы інспектар па кадрах

 

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. выдача даведкі аб перыядзе работы

Старшы інспектар па кадрах

 

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння)

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

1) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

2) лісток непрацаздоль-насці;

3) даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднедзённы заработак (заробак) для прызначэння пасобія, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса або прадастаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння пасобія (дапамогі), -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.6. прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

3) даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;

4) пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;

5) пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей);

6) копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – якія ўдачарылі) дзяцей;

7) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, удачарыцеляў (далей - усынавіцелі), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

8) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

9) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

10) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

адзінаразова

2.8. прызначэнне пасобій жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

4) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і сужонка заяўніка і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі;

5) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

6) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

адзінаразова (адзіначасова)

2.9. прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і двух і больш непаўналетніх дзяцей – не меньш двух пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

4) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

5) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

6) пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

7) пасведчанне пацярпелага ад аварыі на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыёактыўнаму забруджанню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

8) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

9) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

10) даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

11) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі;

12) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;

13) даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынка па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і                                                 спынення выплаты дапамогі – пры афармленні адпачынку па ўходу за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці; 14) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

да дня дасягнення дзіцяці ўзросту 3 гадоў

2.91. прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

4) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, - прадастаўляецца на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай);

 5) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

6) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

7) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

8) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

9) даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, - для асобаў, якім дапамога па доглядзе за дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, які ідзе за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, які ўстаноўлены лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родам;

10) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі;

11) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі ці прызначэння дапамогі па доглядзе за дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або  члену сям’і дзіцяці (дзяцей), які знаходзіцца ў адпачынку па доглядзе за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў і не з’яўляецца для дзіцяці (дзяцей) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія вядуць за сабой спыненне выплаты пасобія

2.12. прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

1) заява;

2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

3) пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

4) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;

5) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

6) пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

7) пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі;

8) даведка аб прызыве на тэрміновую вайсковую службу – для сем’яў ваеннаслужачы, якія праходзяць тэрміновую вайсковую службу;

9) даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

10) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

11) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў;

12) копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую вайсковую службу, сем’яў грамадзян,

якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

13) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадастаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадастаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

14) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

15) звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчама) у поўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля);

16) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый -

1 месяц

Да 30 чэрвеня або да 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога або да дня дасягнення дзіцяці 16-, 18-гадовага ўзросту

2.13. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.14. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем

Галоўны бухгалтар

270 06 65

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.16. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

Галоўны бухгалтар

 

270 06 65

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, -

1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці

2.18. выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.19. выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогі

Галоўны бухгалтар 

 

270 06 65

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.20. выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

Галоўны 

бухгалтар 

 

270 06 65

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.24. выдача даведкі аб незабеспячэнні дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання у лагер з кругласуткавым прабываннем

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.25. выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3-гадовага ўзросту

Старшы інспектар па кадрах

Цядзеева І.Б.

270 19 40

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

2.29. выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні з дня звароту

 

бестэрмінова

2.35. выплата дапамогі на пахаванне

Галоўны бухгалтар 

270 06 65

заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінуўшага)

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запросу дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, -1 месяц

адзіначасова

2.44. выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Старшыня прафкама Жыгадла Н.А.

270 10 55

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

 

 

 

 

 

 

 

 

background

Запоўніце, калі ласка, форму, каб набыць квіткі