background

Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Для звароту грамадзян і юрыдычных асоб

 

Графік асабістага прыёма грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, іх упаўнаважаных асоб, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у 2021 годзе

Дата правядзення

Час

Адрас, нумар тэлефона

Адказная асоба

03 лютага

03 сакавіка

07 красавіка

05 мая

02 чэрвеня

07 ліпеня

04 жніўня

01 верасня

06 кастрычніка

10 лістапада

01 снежня

8.00 – 13.00

г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5

(кабінет дырэктара)

Аляксандр Васільевіч

Храмы

дырэктар музея

10 сакавіка

17 сакавіка

14 красавіка

12 мая

09 чэрвеня

14 ліпеня

11 жніўня

08 верасня

13 кастрычніка

03 лістапада

08 снежня

8.00 – 13.00

г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5

(кабінет намесніка дырэктара)

Аліна Ігараўна Красоціна

намеснік дырэктара музея

10 лютага

17 лютага

21 красавіка

19 мая

16 чэрвеня

21 ліпеня

18 жніўня

15 верасня

20 кастрычніка

17 лістапада

15 снежня

8.00 – 13.00

г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5 а

(кабінет намесніка дырэктара)

Ігар Вітальевіч Бондар

намеснік дырэктара музея

24 лютага

24 сакавіка

28 красавіка

26 мая

23 чэрвеня

28 ліпеня

25 жніўня

22 верасня

27 кастрычніка

24 лістапада

22 снежня

8.00 – 13.00

Мінская вобласць,

г. Стоўбцы, вул. Сянкевіча, 6-2

(кабінет загадчыка філіяла)

Яўген Іванавіч Шавель

загадчык філіяла “Мікалаеўшчына”

Асабісты прыём грамадзян
Прыём праводзіцца згодна з папярэднім запісам у вучонага сакратара па тэл. +375 17 270 10 55, па адрасе: г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5 з 9.30 да 18.00 пн. – пт.
Пры вусным звароце грамадзянін павінен прад’явіць дакумент, які засведчыць яго асобу.
У выпадку, калі пытанне, узнятае ў вусным звароце, не можа быць вырашана ў час асабістага прыёму, зварот павінен быць выкладзены грамадзянінам у пісьмовай форме і падлягаць разгляду ў адпаведным парадку.

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў намесніка  дырэктара.

Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку юрыдычных асоб, у Дзяржаўным літаратурна-мемарыяльным музеі Якуба Коласа арганізаваны ў адпаведнасці з:

Паважаныя заяўнікі!

Звяртаем Вашу ўвагу, што пісьмовыя і электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб, аформленыя і пададзеныя не ва ўсталяваным парадку, не падлягаюць разгляду па закону.

Рэгістрацыя электронных зваротаў, пададзеных да 17.45, ажыццяўляецца ў гэты ж дзень, пададзеныя пасля 17.45 – на наступны дзень.

ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ

18 ліпеня 2011 г. № 300-З

Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб

Прыняты Палатай прадстаўнікоў 24 чэрвеня 2011 года

Адобраны Саветам Рэспублікі 30 чэрвеня 2011 года

Змяненні і дапаўненні:
Закон Рэспублікі Беларусь ад 15 ліпеня 2015 г. № 306-3 (Нацыянальны прававы Інтэрнет-
партал Рэспублікі Беларусь, 22.07.2015, 2/2304)

Парадак падачы зваротаў і накіраванне іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй

  1. Звароты падаюцца заяўнікамі у пісьмовай або электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

Пісьмовыя звароты падаюцца кур’ерам, па пошце, пад час асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца пад час асабістага прыёму.

  1. Звароты падаюцца ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам, да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Арганізацыі пры паступленні да іх пісьмовых зваротаў з пытаннямі, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўніку ў гэты ж тэрмін, або у той жа тэрмін у парадку, усталяваным сапраўдным Законам, пакідаюць звароты без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікам з тлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку належыць звярнуцца  для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней пяці дзён вяртаюцца заяўнікам з растлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

  1. Калі вырашэнне пытанняў, выкладзеных пад час асабістага прыёму, не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём, адпаведныя службовыя асобы не разглядаюць зварот па сутнасці, а раз’ясняюць, у якую арганізацыю належыць звяртацца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.

Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце і ўваходзячага у межы кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём, патрабуецца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца ў пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, усталяваным сапраўдным Законам для пісьмовых зваротаў.

  1. Звароты, якія ўтрымліваюць інфармацыю аб рыхтуемым, здзяйсняемым, або здейсненым злачынстве або іншым правапарушэнні, не пазней пяці дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.
  2. Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянні) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

Артыкул 12. Патрабаванні да зваротаў

  1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.
  2. Пісьмовыя звароты грамадзян, за выключэннем указаных у пункце 4 сапраўднага артыкула павінны ўтрымліваць:
  • Назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду службовай асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства і (або) месца работы (вучобы);
  • Сутнасць звароту;
  • Уласны подпіс грамадзяніна (грамадзян).
  1. Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:
  • Назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду службовай асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • Поўную назву юрыдычнай асобы і месца яе знаходжання;
  • Сутнасць звароту;
  • Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, паўнамоцнай ва ўсталяваным парадку падпісваць зварот;
  • Асабісты подпіс кіраўніка або асобы, паўнамоцнай ва ўсталяваным парадку падпісваць зварот, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.
  1. Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, усталяванай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.
  2. Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны разборлівым почыркам. Не дапускаецца выкарыстанне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў і выразаў.
  3. Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
  4. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з прыкладаннем (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэтую інфармацыю.

Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, усталяваным пунктам 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 або абзацам другім-пятым пункта 3 артыкула 12 сапраўднага Закона, а таксама утрымліваць адрас электроннай пошты заяўніка (і паштовага адраса заяўніка).

 

 

Графік правядзення прамых тэлефонных ліній

у І квартале 2021 года

 

18.01.2021, 10.00–12.00 – А. В. Храмы, дырэктар, т. +375 17 2841584

 

15.02.2021, 10.00–12.00 – А. І. Красоціна, намеснік дырэктара па навуковай рабоце, т. +375 17 2701055

 

22.03.2021, 10.00–12.00 – І. В. Бондар, намеснік дырэктара па агульных пытаннях, т. +375 17 3798735

 

 

 

background

Запоўніце, калі ласка, форму, каб набыць квіткі